ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ο πελάτης έχει δικαίωμα να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία του ή μέρος αυτής, αφού επικοινωνήσει μαζί μας τηλεφωνικά στο ... ή με e-mail στο ...
Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει εκτελεστεί και βρίσκεται σε διαδικασία αποστολής, θα πρέπει να ακολούθησε την διαδικασία επιστροφής προϊόντων.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε περίπτωση που έχει γίνει λανθασμένη αποστολή προιόντος απο εμάς, μας αποστέλλετε πίσω το προιόν χωρίς καμία επιβάρυνση μεταφορικών εξόδων. Το προιόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, χωρίς καμία φθορά και χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει στη διέθυνση: Κεραμικά Μπελώνη, Κ. Δαράτσο - Καλαμάκι, Χανιά Κρήτης, Τ.Κ. 73100
Σε περίπτωση που παραλάβεται ελαττωματικό προιόν, μας αποστέλλεται το προιόν χωρίς και πάλι καμία επιβάρυνση μεταφορικών εξόδων.
Και στις δυο παραπάνω περιπτώσεις, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας, ώστε να μας ενημερώσετε για την επιστροφή του προιόντος. Μπορείτε είτε να μας καλέσετε στο ... είτε να μας αποστείλετε e-mail στο ... .
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Έχετε δικαίωμα επιστροφής του προιόντος για διάστημα 15 ημερών μετά την ημερομηνία παραλαβής του. Η αλλαγή γίνεται δεκτή σε περίπτωση που τα προιόντα είναι στην αρχική τους κατάσταση, χωρίς φθορές ή σπασίματα και χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Το κόστος των μεταφορικών επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη